Regionalny oddział w Warszawie

Szkolenia

Dostępne szkolenia

ODZ - Efektywna komunikacja w pracy biegłego rewidenta

Data: 24 kwietnia 2019 r.
Prowadzący: Anna Dąbrowska
Cena: 300.00

rewizja finansowa (8 godz.)

Informacje dodatkowe

W celu rejestracji na poszczególne szkolenia ODZ prosimy wypełnić formularz zgłoszenia na niniejszej stronie internetowej (uwaga na pola wymagane).

Po wysłaniu formularza otrzymają Państwo e-mailowo automatyczną odpowiedź z systemu, która oznacza wysłanie zgłoszenia. Należy sprawdzić poprawność swoich danych, szczególnie adresu e-mail/nr telefonu, ponieważ zgłoszenie z błędnymi danymi może uniemożliwić Państwa rejestrację na szkolenie. Następnie prosimy oczekiwać na kontakt naszego pracownika, który potwierdzi uczestnictwo w szkoleniu. Trzecią wiadomość wyślemy do zakwalifikowanych uczestników grupy tuż przed terminem danego szkolenia i zawierać ona będzie jego szczegóły.

Udział w szkoleniach możliwy jest po uregulowaniu należności.

Odpłatność brutto:

Szkolenie 16 godz. - 840 zł.
Szkolenie 16 godz. - 570 zł.

Szkolenie 8 godz. - 295 zł.
Szkolenie 4 godz. - 150 zł.

Opłatę za szkolenie prosimy uregulować przelewem po otrzymaniu trzeciej wiadomości e-mail zawierającej szczegóły szkolenia (kilka dni przed szkoleniem).

Nr konta 91 1020 1156 0000 7402 0006 8122.

W przypadku braku miejsc na szkolenie, wraz z napływem zgłoszeń będziemy Państwa informować o dodatkowych terminach szkoleń.

RO PIBR w Warszawie zastrzega sobie możliwość zmiany wykładowcy.

Przesyłając zgłoszenie akceptują Państwo Regulamin szkoleń oraz wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Regionalny Oddział PIBR w Warszawie (zgodnie z Ustawą z 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2002 nr 101 poz. 926, ze zm.).


Zgodnie z "Wytycznymi organizacyjno-metodycznymi" grupa szkoleniowa może liczyć maksymalnie 30 osób przy szkoleniach wykładowo-warsztatowych, a 20 osób przy szkoleniach warsztatowych.


Ogólne zasady zaliczania szkoleń obligatoryjnych:

3-letni okres rozliczeniowy obligatoryjnego doskonalenia zawodowego obejmuje 3 kolejno następujące po sobie lata kalendarzowe. Pierwszy z okresów rozliczeniowych rozpoczął się 1 stycznia 2015 r. i zakończył 31 grudnia 2017 r. Kolejny 3-letni okres rozpoczął się 1 stycznia 2018 r. i zakończy się 31 grudnia 2020 r.


Liczba godzin obligatoryjnego doskonalenia zawodowego dla wszystkich biegłych rewidentów w 3-letnim okresie rozliczeniowym wynosi 120 godzin lekcyjnych, w tym:

  • co najmniej 72 godziny lekcyjne szkolenia przeprowadzonego przez KRBR lub jednostkę uprawnioną,
  • co najwyżej 48 godzin lekcyjnych samokształcenia.

W każdym roku kalendarzowym biegły rewident musi odbyć co najmniej 24 godziny lekcyjne doskonalenia zawodowego, w tym:

  • co najmniej 16 godzin lekcyjnych szkolenia przeprowadzonego przez KRBR lub jednostkę uprawnioną,
  • co najwyżej 8 godzin lekcyjnych samokształcenia.

Biegły rewident ma obowiązek w każdym roku odbyć co najmniej 24 godziny lekcyjne szkolenia (w tym nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych samokształcenia), co da łącznie po 3 latach 72 godziny lekcyjne (w tym nie więcej niż 24 godziny lekcyjne samokształcenia). Dodatkowo biegły rewident musi uzupełnić odbyte minimum szkoleniowe o 48 godzin szkolenia (w tym co najwyżej 24 godziny samokształcenia) w dowolnym roku przed zakończeniem okresu rozliczeniowego.

Na zakończenie okresu rozliczeniowego biegły rewident musi wykazać 120 godzin odbytego szkolenia (w tym nie więcej niż 48 godzin samokształcenia).



Krajowa Rada Biegłych Rewidentów określa, w formie uchwały (zatwierdzanej przez Komisję Nadzoru Audytowego) zakres tematyczny obligatoryjnego doskonalenia zawodowego, z wyjątkiem części dotyczącej samokształcenia zawodowego.


Tematyka szkoleń z zakresu obligatoryjnego doskonalenia zawodowego biegłych rewidentów na 2019 r. zatwierdzona przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów.

Lp.

Nr modułu

Temat

Liczba
godzin

Blok
tematyczny

1

1.2016.A.16

Badanie sprawozdań finansowych małych i średnich jednostek

16

Rewizja finansowa

2

2.2016.A.8

Procedury badania zgodności oprogramowania finansowo-księgowego IT z wymogami prawnymi

8

Rewizja finansowa

3

3.2017.R.8

Koszt wytworzenia jako podstawa wyceny produktów

8

Rachunkowość

4

4.2017.A.16

Dokumentacja rewizyjna z badania sprawozdań finansowych przedmiotem kontroli przeprowadzanej przez kontrolerów Krajowej Komisji Nadzoru

16

Rewizja finansowa

5

5.2017.A.16

Wykorzystanie kontroli wewnętrznej w procesie badania sprawozdań finansowych małych i średnich przedsiębiorstw oraz świadczenia innych usług atestacyjnych

16

Rewizja finansowa

6

6.2017.AR.8

Zrównoważony rozwój i odpowiedzialny biznes – kluczowe założenia, normy, standardy oraz zarządzanie ryzykami

8

Rewizja finansowa/
Rachunkowość 4/4

7

7.2017.R.24

Konsolidacja sprawozdań finansowych

24

Rachunkowość

8

8.2017.A.16

Badanie skonsolidowanego sprawozdania finansowego

16

Rewizja finansowa

9

9.2017.R.8

Wycena przedsiębiorstw - etap I: Wprowadzenie do wyceny przedsiębiorstw - matematyka finansowa

8

Rachunkowość

10

10.2017.AR.16

Wycena przedsiębiorstw - etap II: Metody wyceny i rewizji

16

Rewizja finansowa/
Rachunkowość 8/8

11

11.2017.R.16

Wycena przedsiębiorstw - etap III: Wycena aktywów - teoria i warsztat

16

Rachunkowość

12

12.2017.AR.16

Specyfika rachunkowości i rewizji finansowej banków spółdzielczych

16

Rewizja finansowa/
Rachunkowość 8/8

13

13.2017.AR.8

Aktualizacja wiedzy z zakresu prawa podatkowego

8

Rewizja finansowa/
Rachunkowość 4/4

14

14.2017.R.8

Aktualizacja krajowego i międzynarodowego prawa bilansowego

8

Rachunkowość

15

15.2017.A.8

Zmiany regulacji w zakresie rewizji finansowej i ich wpływ na czynności rewizji oraz firmy audytorskie

8

Rewizja finansowa

16

16.2017.A.16

Stosowanie MSB w praktyce - część I: Procedury wstępne, planowanie i oszacowanie ryzyka badania

16

Rewizja finansowa

17

17.2017.A.16

Stosowanie MSB w praktyce – część II: Reakcja biegłego rewidenta na oszacowane ryzyko istotnego zniekształcenia

16

Rewizja finansowa

18

18.2017.A.16

Stosowanie MSB w praktyce – część III: Procedury końcowe badania i sprawozdanie biegłego rewidenta

16

Rewizja finansowa

19

19.2018.R.8

Nowy model rozpoznawania przychodów wg MSSF 15 „Przychody z umów z klientami”

8

Rachunkowość

20

20.2018.R.8

Leasingowa rewolucja w MSSF 16 „Leasing” oraz różnice do polskiego prawa bilansowego

8

Rachunkowość

21

21.2018.A.4

Zastosowanie zasad etycznych w praktyce: łączenie innych usług biegłego rewidenta z badaniem sprawozdań finansowych

4

Rewizja finansowa

22

22.2018.A.4

Zastosowanie zasad etycznych w praktyce: zasady kształtowania wynagrodzeń za usługi biegłego rewidenta

4

Rewizja finansowa

23

23.2018.A.8

Efektywna komunikacja w pracy biegłego rewidenta

8

Rewizja finansowa

24

24.2018.A.8

Jak negocjować cenę? – Elementy negocjacji w pracy biegłego rewidenta

8

Rewizja finansowa

25

25.2019.A.16

Metody wyboru pozycji do badań zgodności i badań wiarygodności

16

Rewizja finansowa

26

26.2019.AR.8

Dokumentacja cen transferowych – procedury badania

8

Rewizja finansowa/
Rachunkowość 4/4

27

27.2019.A.16

Wykorzystanie procedur analitycznych w procesie badania sprawozdań finansowych

16

Rewizja finansowa

28

28.2019.AR.8

Kodeks spółek handlowych dla biegłych i księgowych

8

Rewizja finansowa/
Rachunkowość 4/4

29

29.2019.R.8

Popularne transakcje z wykorzystaniem zorganizowanej części przedsiębiorstwa – skutki księgowe

8

Rachunkowość

30

30.2019.A.8

Zasady etyki w praktyce – nowelizacja Kodeksu etyki IFAC

8

Rewizja finansowa


Regionalny Oddział PIBR w Warszawie sukcesywnie będzie organizował poszczególne tematy
.

Zapisz się na szkolenie

Dane uczestnika

Podaj imię
Podaj nazwisko
Podaj datę urodzenia
+48
Podaj poprawny adres e-mail

Adres do korespondencji

Podaj adres do korespondencji
Podaj kod pocztowy
Podaj miejscowość

Wybierz szkolenie

Administratorem danych osobowych jest Polska Izba Biegłych Rewidentów, al. Jana Pawła II 80, 00-175 Warszawa, e-mail: biuro@pibr.org.pl (zwana dalej "PIBR"). Czytaj całość Administratorem Bezpieczeństwa Informacji (od 25.05.2018 r. zwanego "Inspektorem Ochrony Danych") powołanym przez Polską Izbę Biegłych Rewidentów jest Michał Sztąberek, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, adres email: iod@isecure.pl. Dane osobowe gromadzone poprzez formularz kontaktowy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) w celach kontaktowych, przy czym prawnie usprawiedliwiony cel administratora danych rozumiany jest jako prawidłowa identyfikacja osoby zainteresowanej i udzielenie odpowiedzi na pytanie. Dane podane w tym celu   będą przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi, zgodnie z wnioskiem osoby zainteresowanej. Każda osoba posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do GIODO (po wejściu w życie RODO urząd ten zmieni nazwę na "Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych"), gdy uzna, iż przetwarzanie jej/jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale niezbędny do realizacji ww. celu. Ukryj

Logo PIBR Przejdź do strony PIBR