Regionalny oddział w Warszawie

Działalność oddziału

Oferty pracy i aplikacji

Udostępniamy miejsce na ogłoszenia dla firm audytorskich w poszukiwaniu asystentów, aplikantów i biegłych rewidentów.

Zainteresowanych zamieszczeniem ogłoszenia poniżej prosimy o kontakt z biurem Regionalnego Oddziału biuro@pibr.waw.pl

Jednocześnie informujemy, że Regionalny Oddział nie ponosi odpowiedzialności za umieszczane oferty pracy. 
________________________________________________________________________________________________________________

24.10.2023 r.

Szanowna Pani/Szanowny Panie,

W imieniu Firmy Audytorskiej Misters Audytor Adviser sp. z o.o. serdecznie  zapraszam do współpracy Biegłych Rewidentów.


Misters Audytor Adviser Sp. z o.o. już ponad 32 lata działa w dziedzinie audytu, doradztwa i rachunkowości. Jako jedyni w Polsce jesteśmy członkiem międzynarodowej sieci firm doradczych LEA GLOBAL. Łączymy tradycję z nowoczesnością i profesjonalizm z jakością. Bardzo dynamicznie się rozwijamy.

Zapewniamy szkolenia i doskonalenie zawodowe, a także merytoryczną pomoc ekspertów oraz pracę z wiodącymi, znanymi na polskim rynku klientami jak również pracę w środowisku biegłych rewidentów i doradców podatkowych. Proponujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia bądź współpracy a także stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o prace. Gwarantujemy wsparcie podczas procesu realizacji zlecenia. Jesteśmy otwarci na nowe rozwiązania, które wspólnie wypracowujemy.

Oczekujemy od Państwa w szczególności min. 3-letniego doświadczenia praktycznego w audycie, bardzo dobrej znajomości programów MS Office – w szczególności Excel’a, komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów, umiejętności kierowania pracą zespołu i zarządzania personelem. Mile widziana będzie znajomość języka angielskiego.

Gwarantujemy wspaniałą atmosferę w najlepszym zespole!

Dołącz do naszej drużyny!

Spotkajmy się i porozmawiajmy o możliwości współpracy!

Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny 697-555-280 lub mailowy: biuro@mistersaudytor.pl

 

Prezes Zarządu

Barbara Misterska-Dragan








Kwiecień 2023 r.

MAZARS ma aktywne rekrutacje do zespołu Audytu Ogólnego w Warszawie i Krakowie.

Szczegóły: 

  • Senior w dziale audytu ogólnego

https://www.mazarscareers.com/pl/job-offer/senior-w-dziale-audytu-ogolnego-140/

  • Asystent w dziale audytu ogólnego

https://www.mazarscareers.com/pl/job-offer/asystent-w-dziale-audytu-ogolnego-139/

  • Manager/Biegły Rewident w dziale audytu ogólnego

https://www.mazarscareers.com/pl/job-offer/manager-biegly-rewident-w-dziale-audytu-ogolnego-111/

kontakt - amanda.konowrodzka@mazars.pl
Tel.: (+48) 22 255 52 00/ 691 581 238
______________________________________________________________________________________________________________________

 




Marzec 2023 r.

RSM Poland 

1. Aplikant na Biegłego Rewidenta (m/k)

Miejsce pracy: Warszawa/Poznań

Podczas odbywania aplikacji w RSM Poland nabędziesz umiejętności:

  • rozpoznania ryzyka badania i opracowania strategii i planu badania;
  • wyboru i stosowania właściwych metod i technik w procesie badania sprawozdań finansowych i skonsolidowanych
  • sprawozdań finansowych;
  • opracowywania akt badania sprawozdań finansowych lub skonsolidowanych sprawozdań finansowych, w tym dokumentacji roboczej i sprawozdania z badania;
  • współpracy z przedstawicielami jednostek, których sprawozdania finansowe lub skonsolidowane sprawozdania finansowe podlegają badaniu przez biegłego rewidenta;
  • przeprowadzania kompletnego badania rocznego sprawozdania finansowego lub rocznego skonsolidowanego sprawozdania finansowego.
  • w zakresie sprawdzania prawidłowości prowadzenia ksiąg rachunkowych przez badaną jednostkę.

Pod opieką jednego z naszych Biegłych Rewidentów będziesz realizować takie zadania, jak:

  • Badanie jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych oraz pakietów grupowych (zgodnie z zasadami Ustawy o Rachunkowości oraz MSSF) jako członek zespołu projektowego;
  • Wnikliwa obserwacja i zrozumienie procesów biznesowych funkcjonujących w audytowanych spółkach;
  • Analiza krytycznych obszarów badania i wyciąganie wniosków z przeanalizowanych obszarów działalności przedsiębiorstwa;
  • Weryfikacja wiarygodności dokumentacji finansowej audytowanych spółek;
  • Przygotowywanie sprawozdań, raportów i innych dokumentów pod kierunkiem biegłego rewidenta.

Możesz odbyć u nas aplikację, jeśli posiadasz:

  • Wykształcenie wyższe z obszaru finansów i rachunkowości lub pokrewnych;
  • 3-letnie doświadczenie w obszarze finansów i/lub księgowości;
  • Spełnione warunki umożliwiające rozpoczęcie aplikacji przez kandydatów na biegłych rewidentów (zaliczenie egzaminów z wiedzy z sesji II i zdanie co najmniej dwóch egzaminów z wiedzy z sesji III);
  • Doświadczenie w obszarze audytu finansowego – mile widziane;
  • Umiejętność sporządzania kalkulacji i analiz finansowych;
  • Bardzo dobra znajomość przepisów o rachunkowości;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Zaangażowanie w podnoszenie kwalifikacji i zdobywanie nowych doświadczeń;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, mile widziana znajomość słownictwa z zakresu finansów i rachunkowości.

Oprócz zatrudnienia na podstawie umowy o aplikację, możesz liczyć na:

  • Przejrzystą ścieżkę kariery - realna możliwość awansu pionowego i udziału w rozwoju Działu Audytu;
  • Elastyczny czas pracy, z możliwością pracy zdalnej;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z rozbudowanym pakietem benefitów (m.in. pakiety medyczne, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport, bilety do kina, teatru, koncerty, vouchery na zakupy);
  • Pracę przy ciekawych projektach krajowych i międzynarodowych dla zróżnicowanego portfela klientów w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach (technicznych i językowych);
  • Wsparcie merytoryczne i finansowe w procesie rozwoju ścieżki kwalifikacji zawodowych (PIBR/ACCA). 

Zainteresowane osoby prosimy o złożenie aplikacji poprzez poniższy link i przycisk „APLIKUJ”

https://www.rsmpoland.pl/pl/job-posts/aplikant-na-bieglego-rewidenta


2. Biegły Rewident – Senior Manager w Dziale Audytu (m/k)

Miejsce pracy: Poznań/Warszawa/praca zdalna

Obowiązki:

  • Planowanie i koordynowanie realizacji portfela projektów audytorskich;
  • Monitorowanie terminowości i jakości realizowanych projektów;
  • Bieżąca współpraca z Klientami reprezentującymi różne profile biznesowe;
  • Sporządzanie sprawozdań i odpowiedzialność za dokumentację z przeprowadzonych projektów audytowych;
  • Zarządzanie pracą podległego zespołu.

Wymagania:

  • Uprawnienia Biegłego Rewidenta;
  • Min. 5 lat doświadczenia w Dziale Audytu;
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne;
  • Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów audytowych;
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu;
  • Bardzo dobra znajomość krajowych oraz międzynarodowych przepisów o rachunkowości;
  • Umiejętności posługiwania się językiem angielskim w relacjach biznesowych.

Oferujemy:

  • Elastyczny czas pracy, z możliwością pracy zdalnej;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z rozbudowanym pakietem benefitów (m.in. pakiety medyczne, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport, bilety do kina, teatru, koncerty, vouchery na zakupy);
  • Praca przy ciekawych projektach krajowych i międzynarodowych dla zróżnicowanego portfela klientów (nie JZP) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach (technicznych i językowych);
  • Wsparcie w procesie rozwoju ścieżki kwalifikacji zawodowych (ACCA) i dofinansowanie do kursów i kształcenia.

 

Zainteresowane osoby prosimy o złożenie aplikacji poprzez poniższy link i przycisk „APLIKUJ”

https://www.rsmpoland.pl/pl/job-posts/biegly-rewident-senior-manager-w-dziale-audytu-mk


________________________________________________________________________________________________________________________________




Marzec 2023 r.

BUCHALTER

Oferta pracy:
Zatrudnimy na umowę o pracę lub umowę zlecenia asystenta biegłego rewidenta

Wymagania:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz finansów
przedsiębiorstw,
- doświadczenie zawodowe minimum 3 lata,
- dobra znajomość programów Excel, Word.

Kontakt tel. 22 506 50 14 lub sekretariat@biuro-buchalter.pl

_____________________________________________________________________________________________________


Styczeń 2023 r.

Naczelna Rada Pielęgniarek i Położnych zaprasza uprawnione podmioty, posiadające odpowiednie kwalifikacje do składania pisemnych ofert na udział  audytora w inwentaryzacji przeprowadzonej na dzień 31 grudnia 2022 r. oraz  badanie sprawozdania finansowego Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych za rok obrotowy obejmujący okres od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. oraz sporządzenie pisemnej opinii wraz z raportem biegłego rewidenta z badania tego sprawozdania.

Wymagany termin przeprowadzenia badania:

do15 kwietnia 2023 r. włącznie z przekazaniem opinii i raportu biegłego rewidenta.

Zainteresowane podmioty proszone są o złożenie pisemnych ofert w terminie do dnia 15 stycznia   2023 r. do godz. 1200 w siedzibie NIPiP (oferta powinna zostać dostarczona do siedziby NIPiP do wskazanego wyżej terminu).W przypadku dodatkowych pytań osobą upoważnioną do udzielania informacji jest Jolanta Zalewska tel. 22/327 61 62. Oferty należy przesłać lub składać  z adnotacją: „oferta na badanie sprawozdania finansowego ”.Oferty złożone po upływie terminu określonego do ich przyjmowania nie podlegają rozpatrzeniu.

Niniejsza procedura wyboru oferty nie ma charakteru przetargu w rozumieniu art. 701 Kodeksu cywilnego a jest jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego.

Oferta powinna zawierać:
  1. informację o biegłym rewidencie, w tym: o formie prowadzenia działalności, wpisie do rejestru biegłych rewidentów, wpisie na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych, informacji o liczbie zatrudnionych biegłych rewidentów, dokumenty przedstawiające doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych,
  2. oświadczenie o spełnieniu przez biegłego rewidenta ustawowo określonych warunków do wyrażenia bezstronnej i niezależnej opinii o badanym sprawozdaniu finansowym,
  3. cenę netto i brutto za udział w inwentaryzacji oraz badanie sprawozdania finansowego oraz sporządzenie pisemnej opinii o badanym sprawozdaniu finansowym wraz z raportem z badania tego sprawozdania, obejmującą wszystkie wydatki związane z badaniem,
  4. wskazanie metod i terminów badania sprawozdania finansowego,
  5. projekt umowy,
  6. poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię polisy ubezpieczeniowej.
Oferta i oświadczenia powinny być podpisane zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu.
Wybór oferty nastąpi do dnia 20  stycznia 2023 r.  
NRPiP może zwrócić się do Oferenta o dodatkowe wyjaśnienia odnośnie treści oferty i załączonych dokumentów.
NRPiP zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, przedłużenia terminu wyboru oferty oraz rezygnacji z przeprowadzenia niniejszej procedury wyboru oferty bez podania przyczyny, bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych w stosunku do oferentów.

Prezes NRPiP

Zofia Małas

Starszy specjalista w Dziale Księgowości - Katowice

Grupa Gumułka Sp. z o.o.

  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków:

  • prowadzenie pełnej księgowości dla Klientów Spółki,
  • czynności związane z zamknięciem miesiąca oraz roku, w tym deklaracje JPK oraz CIT,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie sprawozdań do GUS, NBP, Intrastat itp.,
  • sporządzanie raportów dla Klientów,
  • kontakt z Klientami oraz organami skarbowymi,
  • utrzymywanie kontaktu z Klientami, dbanie o budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe,
  • praktyczna znajomość przepisów prawa bilansowego, podatku od towarów i usług oraz podatku dochodowego od osób prawnych,
  • 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale księgowości na samodzielnym stanowisku,
  • wysokie umiejętności komunikacji i współpracy w zespole,
  • bardzo dobra organizacja pracy.

Mile widziane:

  • mile widziana znajomość obsługi programu Rewizor Nexo.

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę w środowisku uznanych firm lokalnych i międzynarodowych,
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz realizacji własnych ambicji,
  • kursy, szkolenia merytoryczne,
  • świadczenia z ZFŚS,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • pakiety sportowe.

Prosimy o przesyłanie CV drogą elektroniczną na adres: magdalena.gorawska@gumulka.pl


________________________________________________________________________________________________

Grupa Gumułka

 
Luty 2023

1. Konsultant w dziale doradztwa podatkowego - Katowice

Grupa Gumułka Kancelaria Prawa Finansowego

  • umowa o pracę / umowa o dzieło / umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków:

  • opracowywanie opinii podatkowych,
  • udział w przeglądach/audytach podatkowych z zakresu VAT i CIT,
  • przygotowywanie pism procesowych w sprawach przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi,
  • sporządzanie dokumentacji cen transferowych i analiz porównawczych,
  • kontakt z klientami Kancelarii.

Nasze wymagania:

  • 2 letnie doświadczenie w pracy w kancelariach/spółkach doradztwa podatkowego,
  • dobra znajomość przepisów o podatku VAT i CIT,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną rozmową i prowadzenie korespondencji mailowej,
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze,
  • dokładność, zaangażowanie w powierzane zadania, dobra organizacja pracy, sumienność, samodzielność.

Mile widziane:

  • doświadczenie i wiedza z zakresu cen transferowych i analiz porównawczych,
  • dobra znajomość przepisów o podatku PIT,
  • wpis na listę doradców podatkowych.

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu na umowę o pracę - zależy nam abyś czuł się bezpiecznie,
  • dofinansowanie pakietu Medicover
  • dofinansowanie do pakietów sportowych - lubimy ludzi z pasją, a Ty na pewno masz talent,
  • szkolenia wewnętrzne w ramach Akademii Grupy Gumułka, bo chętnie dzielimy się swoją wiedzą,
  • dofinansowanie do szkoleń i kursów - chcesz zdobywać nowe kwalifikacje? Pomożemy Ci,
  • spotkania firmowe/pracownicze, abyś mógł spędzić czas ze swoimi kolegami z zespołu i wspólnie robić to, co sprawia nam radość,
  • świadczenia okolicznościowe, imprezy kulturalne i sportowe - bo nie tylko pracą człowiek żyje.

Prosimy o przesyłanie CV drogą elektroniczną na adres: magdalena.gorawska@gumulka.pl

 

2. Starszy specjalista w Dziale Księgowości - Katowice

Grupa Gumułka Sp. z o.o.

  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków:

  • prowadzenie pełnej księgowości dla Klientów Spółki,
  • czynności związane z zamknięciem miesiąca oraz roku, w tym deklaracje JPK oraz CIT,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie sprawozdań do GUS, NBP, Intrastat itp.,
  • sporządzanie raportów dla Klientów,
  • kontakt z Klientami oraz organami skarbowymi,
  • utrzymywanie kontaktu z Klientami, dbanie o budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe,
  • praktyczna znajomość przepisów prawa bilansowego, podatku od towarów i usług oraz podatku dochodowego od osób prawnych,
  • 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale księgowości na samodzielnym stanowisku,
  • wysokie umiejętności komunikacji i współpracy w zespole,
  • bardzo dobra organizacja pracy.

Mile widziane:

  • mile widziana znajomość obsługi programu Rewizor Nexo.

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę w środowisku uznanych firm lokalnych i międzynarodowych,
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz realizacji własnych ambicji,
  • kursy, szkolenia merytoryczne,
  • świadczenia z ZFŚS,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • pakiety sportowe.

Prosimy o przesyłanie CV drogą elektroniczną na adres: magdalena.gorawska@gumulka.pl



 O firmie

Grupa Gumułka to konsorcjum firm specjalizujących się w szeroko pojętym konsultingu. Działamy w obszarach doradztwa podatkowego, księgowości, rachuby wynagrodzeń, audytu finansowego i wewnętrznego, funduszy unijnych, w aspekcie ich pozyskiwania, rozliczania, oraz ewaluacji. Dzięki połączeniu pasji, wiedzy oraz doświadczenia Naszych pracowników już od ponad DWUDZIESTU lat Grupa Gumułka poszerza zakres swojej działalności, wspierając klientów wiedzą specjalistyczną w Polsce oraz na rynku międzynarodowym.





________________________________________________________________________________________________________________


Rekrutacja na stanowiska kontrolerskie w PANA

Polska Agencja Nadzoru Audytowego prowadzi rekrutację do Departamentu Kontroli. Poszukiwane  są osoby doświadczone w przeprowadzaniu badania sprawozdań finansowych i posiadające uprawnieniami biegłego rewidenta, które z misją i pasją chcą dążyć do podnoszenia rangi zawodu biegłego rewidenta poprzez utrzymanie najwyższej jakości usług wykonywanych przez firmy audytorskie.
Ze względu na częściowo zdalny charakter pracy, poszukiwani są kandydaci z całej Polski. Proces rekrutacyjny również jest przeprowadzany zdalnie.
Wszystkie ogłoszenia zawierające szczegółowe informacje o prowadzonym naborze wraz z opisami stanowisk i wymaganiach wobec kandydatów można znaleźć na stronie internetowej https://pana.gov.pl w zakładce Kariera.
Zgłoszenia przyjmowane są przez elektroniczny formularz dostępny na stronie https://kariera.pana.gov.pl





Spółka francuska FICADEX-POLOGNE z uprawnieniami biegłego rewidenta (ekspertyzy księgowe, audyt) poszukuje partnera prawa polskiego w sprawie  przejęcia/ stowarzyszenia z podmiotem krajowym wpisanym na listę  biegłych rewidentów w Polsce w 1994 roku.
Spółka francuska jest firmą średniej wielkości. Jest zlokalizowana w 17 miastach we Francji oraz 12 krajach za granicą, na mocy prawnych porozumień o partnerstwie.
W przypadku zainteresowania, zgłoszenia prosimy kierować na adres e-mail: jacquescolibert@orange.fr







Kontroler ds. Jakości w Dziale Audytu

Stawiamy na dobre połączenia. Globalny partner blisko Ciebie.

TPA to wiodąca międzynarodowa grupa konsultingowa oferująca kompleksowe usługi doradztwa biznesowego w 12 państwach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej.

W Polsce TPA należy do największych firm doradczych. Zapewniamy międzynarodowym koncernom oraz dużym przedsiębiorstwom krajowym efektywne rozwiązania biznesowe z zakresu doradztwa podatkowego, outsourcingu księgowości i płac, doradztwa dla sektora nieruchomości i doradztwa personalnego, a także audytu i doradztwa biznesowego pod marką Baker Tilly TPA. Naturalnym uzupełnieniem naszych interdyscyplinarnych usług jest obsługa prawna, którą oferujemy pod marką Baker Tilly Woroszylska Legal.

TPA Poland, Baker Tilly TPA oraz Baker Tilly Woroszylska Legal są jedynymi reprezentantami Baker Tilly International w Polsce – jednej z największych globalnych sieci niezależnych firm doradczych.

Jako członek Baker Tilly International łączymy zalety zintegrowanej, interdyscyplinarnej obsługi „one-stop-shop” z lokalną ekspertyzą i zasięgiem międzynarodowej grupy doradczej.

Kontroler ds. Jakości w Dziale Audytu
(woj. mazowieckie)

Ty i My to dobre połączenie, jeśli:

  • posiadasz wykształcenie: wyższe, mile widziane w zakresie nauk prawnych, ekonomii, finansów
  • posiadasz uprawnienia biegłego rewidenta lub uprawnienia do przeprowadzania obowiązkowych badań sprawozdań finansowych uzyskane w innym państwie
  • posiadasz doświadczenie zawodowe min. 5 letnie w przeprowadzaniu ustawowych badań sprawozdań finansowych oraz w kontroli jakości zleceń
  • posiadasz doświadczenie w kontaktach z PIBR i PANA
  • znasz przepisy z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej oraz Kodeksu Etyki IESBA
  • bardzo dobrze obsługujesz MS Office
  • cechuje Cię rzetelność, umiejętność analizowania dużej ilości informacji, formułowania
    i argumentowania wniosków
  • posiadasz umiejętność pracy w zespole, w tym uzasadniania swojego punktu widzenia
  • szukasz stabilnego zatrudnienia w niepełnym wymiarze godzin

Twoje zadania:

  • tworzenie, aktualizowanie i monitorowanie systemu kontroli jakości w firmie audytorskiej, w rozumieniu Krajowych Standardów Kontroli Jakości
  • szkolenie pracowników z najnowszych regulacji
  • przeprowadzanie kontroli w realizacji zleceń audytorskich: badania ustawowe, usługi atestacyjne inne niż badanie ustawowe oraz usługi pokrewne
  • analizowanie informacji dotyczących czynników ryzyka uzyskanych na poziomie kontroli, w tym analiza ryzyka działalności firm
  • opracowywanie zaleceń z kontroli, wdrażanie nowych narzędzi
  • dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług
  • monitoring realizacji obowiązków raportowania i ewidencji wynikającej z wymogów PIBR i PANA

Dodatkowe korzyści z naszego połączenia:

  • praca w gronie ekspertów w dziedzinie audytu i finansów
  • bezpośredni wpływ na rzetelność świadczonych usług
  • elastyczne godziny pracy, w tym możliwość „home office”
  • stabilność zatrudnienia w niepełnym wymiarze godzin
  • szkolenia dopasowane do ścieżki kariery i stanowiska
  • prywatna opieka medyczna
  • pakiet kafeteryjny „My Benefit”
  • wyjazdy integracyjne i prezenty okolicznościowe

Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. wyślij aplikację przez stronę www
  2. skontaktuje się z Tobą rekruter - dzwonimy do wybranych kandydatów
  3. zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną - poznasz przyszłego przełożonego
  4. poczekaj na naszą decyzję - informację otrzyma każdy kandydat


https://tpa-group.dolaczdonas.pl/praca/ogloszenie/Kontroler-ds.-jakosci-w-dziale-audytu


PKF Consult jest polską firmą należącą do międzynarodowej sieci PKF International. Na rynku audytorsko-konsultingowym świadczymy usługi od ponad 28 lat. Nasze linie biznesowe rozwijamy w siedmiu większych miastach w Polsce: Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku i Opolu. Dołącz do nas i wspomóż realizację projektów.

kwiecień 2022

Asystent w zespole audytu:

Gdańsk - https://pkf.elevato.net/pl/asystent-w-zespole-audytu,j,1295?source=1018

Łódź - https://pkf.elevato.net/pl/asystent-w-zespole-audytu,j,1307?source=1018

Katowice
– 
https://pkf.elevato.net/pl/asystent-w-zespole-audytu,j,1328?source=1018

Poznań: https://pkf.elevato.net/pl/asystent-w-zespole-audytu,j,1323?source=1018

Warszawa: https://pkf.elevato.net/pl/asystent-w-zespole-audytu,j,1325?source=1018

Wrocław: https://pkf.elevato.net/pl/asystent-w-zespole-audytu,j,1324?source=1018

Starszy asystent w zespole audytu:

Warszawa -  https://pkf.elevato.net/pl/starszy-asystent-w-zespole-audytu,j,1246?source=1018

Łódź : https://pkf.elevato.net/pl/starszy-asystent-w-zespole-audytu,j,1316?source=1018


Menedżer audytu/Biegły rewident

Wrocław – https://pkf.elevato.net/pl/menedzer-audytubiegly-rewident,j,1347?source=1018


Koordynator ds. projektów audytorskich
Warszawa - https://pkf.elevato.net/pl/koordynator-ds-projektow-audytorskich,j,1311?source=1018
Katowice  - https://pkf.elevato.net/pl/koordynator-ds-projektow-audytorskich,j,1329?source=1018
Wrocław – https://pkf.elevato.net/pl/koordynator-ds-projektow-audytorskich,j,1348?source=1018

Pierwszym etapem rekrutacji jest wysłanie aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

,,Praca w audycie finansowym. Detektyw czy księgowy’’-14.09.2021

​Webinar  https://www.youtube.com/watch?v=vakkLhTlZp8&t=18s

Zapraszamy do obejrzenia! 

 


 12.10.2022 r.

Rekrutacja na stanowiska w dziale Audytu w Rödl & Partner

Jesteśmy międzynarodową firmą doradczą z główną siedzibą w Norymberdze. Posiadamy 109 biur w 49 krajach. Od ponad 25 lat jesteśmy obecni w Polsce, gdzie zajmujemy się doradztwem podatkowym i prawnym. Prowadzimy działalność audytorską i oferujemy outsourcing usług księgowości finansowej i kadrowo-płacowej. Można nas znaleźć w Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu.

Jesteśmy dumni z uzyskiwanych wyróżnień w konkursach branżowych, na które zapracowały interdyscyplinarne zespoły ekspertów. 

W naszej Organizacji wiemy jak istotne dla rozwoju zawodowego jest znalezienie równowagi między pracą, a życiem prywatnym. Zapewniamy naszym Pracownikom komfortowe warunki pracy oraz możliwość realizowania swoich potrzeb i pasji w innych obszarach poprzez uczestniczenie w różnych sekcjach sportowych i działaniach CSR.

1. Biegły rewident

MIEJSCE PRACY Warszawa

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

- realizowanie badań zgodnie z ustalonym planem projektu
- przygotowywanie oraz weryfikacja pakietów konsolidacyjnych
- sporządzanie załączników koncernowych
- przygotowywanie planu realizacji projektów audytorskich
- sporządzanie niezbędnej dokumentacji po badaniach według obowiązujących standardów oraz kontrolowanie jej kompletności
- zapewnienie wysokiej jakości realizacji zleceń

POSZUKIWANE KOMPETENCJE

˗ tytuł zawodowy Biegłego rewidenta
˗ doświadczenie w zarządzaniu projektami audytorskimi
˗ wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub finansowym
˗ bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
˗ umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy oraz pracy w zespole
˗ nastawienie na jakość i terminowość

OFERUJEMY

˗ możliwość pracy hybrydowej (w siedzibie klienta, w biurze i w domu)
- stałe i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę o współpracę
- opłacanie składek do Izby Biegłych Rewidentów
˗ rozwój kompetencji zawodowych poprzez ciekawe zadania oraz szkolenia wewnętrzne/zewnętrzne – w tym realizacja obligatoryjnych szkoleń dla Biegłych Rewidentów
˗ różnorodne benefity m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
˗ program dodatkowych świadczeń pracowniczych, zapewniających kartę Multisport lub bony na różnorodne produkty/usługi (platforma kafeteryjna)
˗ dwa dni w roku dodatkowo wolne
˗ możliwość zarządzania zespołem projektowym
- ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku

Biegły rewident - Formularz aplikacji (elevato.net)



2. Kierownik projektu w dziale Audytu

MIEJSCE PRACY Poznań, Gliwice, Warszawa

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

˗ wykonywanie badań sprawozdań finansowych
˗ planowanie i organizacja pracy członków zespołu, nadzór nad stosowaniem właściwych standardów
˗ kontrola dokumentacji badania w trakcie realizacji projektu
˗ przygotowywanie ofert i umów
˗ przygotowywanie harmonogramu realizacji projektów audytorskich
˗ sporządzanie dokumentacji roboczej według obowiązujących standardów
˗ raportowanie bezpośrednio kierownikowi zespołu
˗ współpraca z konsultantami oraz biegłymi rewidentami

POSZUKIWANE KOMPETENCJE

˗ doświadczenie w zarządzaniu projektami audytorskimi
˗ min. 4 lata doświadczenia zawodowego w dziale audytu
˗ w trakcie zdobywania uprawnień lub tytuł Biegłego Rewidenta
˗ wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym
˗ bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
˗ umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy oraz pracy w zespole
˗ nastawienie na jakość i terminowość

OFERUJEMY

˗ ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku
˗ możliwość pracy z międzynarodowymi klientami
˗ możliwość rozwijania języka obcego zarówno w codziennej pracy, jak i poprzez dodatkowe kursy e-learningowe
˗ rozwój kompetencji zawodowych poprzez ciekawe zadania oraz szkolenia wewnętrzne/zewnętrzne
˗ różnorodne benefity m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
˗ program dodatkowych świadczeń pracowniczych, zapewniających kartę Multisport lub bony na różnorodne produkty/usługi (system kafeteryjny)
˗ dwa dni w roku dodatkowo wolne

 Kierownik projektu w dziale Audytu - Formularz aplikacji (elevato.net)

 

 



Instytut Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy – Audyt Sp. z o.o. jest zainteresowany nawiązaniem współpracy z Aplikantami na Biegłych Rewidentów. Obecnie ISP-Audyt poszukuje Kandydatek i Kandydatów na stanowisko:
- Asystent w Dziale Audytu – Aplikant na Biegłego Rewidenta, Warszawa
- Asystent w Dziale Audytu – Aplikant na Biegłego Rewidenta, Gdańsk
- Asystent w Dziale Audytu – Aplikant na Biegłego Rewidenta, Kraków
- Asystent w Dziale Audytu – Aplikant na Biegłego Rewidenta, Katowice
- Asystent w Dziale Audytu – Aplikant na Biegłego Rewidenta, Poznań
- Asystent w Dziale Audytu – Aplikant na Biegłego Rewidenta, Wrocław.
OFERTA




Misters Audytor Adviser poszukuje kandydatów na stanowiska:

Asystent w dziale audytu i aplikant na biegłego rewidenta

Biegły Rewident


 


 

EY (dawniej Ernst & Young) poszukuje specjalistów do Działu Audytu.

Od kandydatów oczekuje się:

  • minimum 2-letniego doświadczenia w audycie;
  • posiadania lub w trakcie zdobywania uprawnień Biegłego Rewidenta;
  • znajomości języka angielskiego.

EY oferuje kandydatom:

  • dostęp do unikalnych, innowacyjnych narzędzi i nowoczesnej metodologii prowadzenia projektów;
  • finansowanie zdobywania kwalifikacji, w tym szkoleń, na Biegłego Rewidenta;
  • bogaty pakiet socjalny: ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe, Benefit System oraz program EY Care & Wellness.

Zainteresowane osoby prosimy o kontakt bezpośrednio z EY.


Crowe Horwarth to międzynarodowa grupa firm z branży usług profesjonalnych zatrudniająca ponad 500 osób w Polsce, Czechach i na Słowacji, która od ponad 25 lat wspiera klientów w prowadzeniu ich księgowości, kadr, płac, doradztwie podatkowym, prawnym i biznesowym.

Obecnie Crowe Horwath poszukuje kandydatek i kandydatów do roli:

 


 

Logo PIBR Przejdź do strony PIBR